Op woensdag 8 januari zal de eerste editie van CultureConnect plaatsvinden: een gloednieuwe netwerkevent met een cultureel tintje!
CultureConnect is het gloednieuwe netwerkevent met een cultureel tintje. Om de start van het nieuwe jaar in te luiden, nodigen we je graag uit voor een gezellige borrel waar cultuur en verbinding centraal staan.
De opbrengst is bestemd voor lokale goede doelen in Parkstad, want de cultuursector kan jouw steun gebruiken!
Dat de cultuursector tegenwoordig een extra steuntje in de rug kan gebruiken moge duidelijk zijn, vandaar dat iedere CultureConnect editie ook een cultureel thema heeft dat tijdens de avond veelvuldig tot uiting zal komen. Voor de HNY editie is gekozen voor het culturele thema ‘Muziek – Singer/Songwriter’ en tijdens het event zullen een aantal plaatselijke talenten tijdens korte showcases laten horen wat ze in hun mars hebben.
In een ongedwongen sfeer zul je nieuwe gezichten en (oude) bekenden ontmoeten onder het genot van een drankje en een hapje terwijl een DJ zorgt voor een lekkere beat en de beste lokale talenten uit Parkstad zich laten zien. Informeel borrelen in een culturele ambiance; daar wil je toch zeker bij zijn! Meer informatie betreffende de line-up volgt in de weken voorafgaand aan het event.
We hebben ditmaal voor 2 goede doelen gekozen: het AIR (artists in residence) project en het project Nieuwe Nor Nacht Academy van poppodium Nieuwe Nor. Mede dankzij jouw steun zullen zij aan het eind van de avond een mooie bijdrage ontvangen om hun goede werk ten behoeve van lokaal talent voort te kunnen zetten.
Wist je dat trouwens dat CultureConnect ook zakelijk erg interessant kan zijn? Om je bedrijf te laten zien én het goede doel te ondersteunen hebben we interessante sponsorpakketten beschikbaar. Interesse? Stuur een mail naar: [email protected] en we nemen contact met je op.
Ontmoeten. Verbinden. Genieten. Ook zo’n zin in een gezellige avond? Dan zien we je graag op 8 januari tijdens de CultureConnect HNY edition.
Bewaar je jas, tas en andere waardevolle spullen in een van onze lockers. Deze lockers zijn van te voren online te reserveren of ter plekke via een terminal (PIN-only) in de entree.
De kosten voor gebruik van een locker zijn 3 euro voor de hele activiteit. De locker is de hele avond toegankelijk via een persoonlijke code. Lockers hebben een formaat van 23 x 27 x 40 cm.
Jassen/tassen zijn niet toegestaan in de zalen. Poppodium Nieuwe Nor beschikt niet over een garderobe.
Reserveer hier alvast je locker.
In de Nieuwe Nor betaal je volledig contactloos! Je kunt alleen met je bankpas (of smartphone) voor je drankje betalen. Wil je toch graag contant betalen? Dan zijn er opwaardeerpassen beschikbaar bij de dagkassa.
In uitzonderlijke gevallen is je betaling wel gelukt, maar ontvang je geen e-ticket. Check altijd eerst je spam-map. Ticket niet gevonden? Vul dan via deze link je mailadres in en Stager stuurt je alle tickets voor toekomstige evenementen op die met dat mailadres gekocht zijn.
Nog steeds niet gelukt? Stuur ons een mailtje via [email protected].
In veel gevallen kunnen we kaarten niet terugnemen. Een ticket is een vrijetijdsproduct. Ten aanzien van deze producten is bepaald dat ze niet geretourneerd kunnen worden. De koop en verkoop van tickets valt onder de uitzonderingsbepaling als opgenomen in artikel 6:230p sub e BW die betrekking heeft op vrijetijdsproducten. Je kunt dit nalezen op de website van de Consumenten Autoriteit. Alleen bij afgelaste concerten of voorstellingen krijg je de volledige kosten (incl. de servicekosten!) van je ticket retour."
We adviseren je het ticket aan te bieden aan anderen geïnteresseerde(n). Doe dat via Ticketswap en post de link in het Facebook-evenement waar je andere geïnteresseerden in het evenement vindt. Ons ticketsysteem Stager werkt samen met Ticketswap en zorgt ervoor dat er een nieuw ticket wordt uitgegeven en jouw ticket wordt ongeldig gemaakt. Door(ver)kopen is op eigen risico. Let op: je mag een ticket alleen doorverkopen tegen de prijs op het ticket (+maximaal 20%).
Bij verhindering door overmacht (ziekte, ongeval, familieomstandigheden, e.d.) verzoeken wij je contact met ons op te nemen en zoeken we een passende oplossing. Doe dit - indien mogelijk - minimaal 24 uur voor het concert.