Tickets

Tic­kets

Bereikbaarheid - Ticketinfo - Toegankelijkheid - Veilig Uitgaan - Lockers - Overig

Tickets poppodium NIEUWE NOR - veelgestelde vragen

Waar kan ik kaarten kopen?

Koop je kaartje alléén via onze kanalen: er zijn malafide partijen op de markt die tickets voor te hoge prijzen aanbieden. Zie de campagne Weet Waar Je Koopt!

Online
We werken samen met ticketpartner Stager. Koop je e-tickets vooral online via onze website; op deze manier kunnen we je per e-mail op de hoogte houden van wijzigingen van het programma.

Voorverkoopadressen
Momenteel verkopen we tijdelijk geen tickets via voorverkoop-adressen.

Dagkassa
De dagkassa van poppodium NIEUWE NOR is alleen open tijdens concert- en dance-avonden vanaf het moment 'deur open'. De avondkassa-prijs is in de meeste gevallen hoger als de voorverkoopprijs en we kunnen niet verzekeren dat er aan de avondkassa nog tickets zijn. Bij de avondkassa is het helaas NIET mogelijk om voor alle concerten van concerten die volgen op de huidige datum een ticket tegen voorverkoopprijs te kopen.

Externe partijen
Voor bepaalde activiteiten werken we samen met externe partijen die bijvoorbeeld onze zaal huren en zelf hun kaartverkoop organiseren. Bekijk altijd de website van de organisatie voor hun officiële kanalen om er zeker van te zijn dat je niet te veel betaalt.

Welke online betaalwijzen zijn er?
  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Mastercard en Bancontact)
  • Payconiq by Bancontact
  • Sofort
Welke betaalwijzen zijn er aan de dagkassa?
  • Contant
  • Pin
Accepteren jullie de Podium Cadeaukaart?

Nee, op dit moment accepteren wij de Podiumcadeaukaart (nog) niet.

Kan ik ook kaarten reserveren?

Nee, helaas. We nemen, zowel telefonisch als per e-mail, geen reserveringen aan.

Moet ik servicekosten betalen voor mijn kaartje?

Als je je ticket via een van de verkoopkanalen van de Nieuwe Nor koopt, zitten de servicekosten in de prijs die we communiceren, mits je gebruik maakt van de gangbare betaalmethode iDeal. Maak je gebruik van creditcard of een andere betaalmethode, brengt dit extra kosten met zich mee.

Moet ik mijn e-ticket printen?

Nee, dat hoeft niet! Zorg er wel voor dat je telefoon voldoende is opgeladen!

Ik heb geen e-ticket ontvangen. Wat nu?

In uitzonderlijke gevallen is je betaling wel gelukt, maar ontvang je geen e-ticket. Check altijd eerst je spam-map. Ticket niet gevonden? Vul dan via deze link je mailadres in en Stager stuurt je alle tickets voor toekomstige evenementen op die met dat mailadres gekocht zijn.

Nog steeds niet gelukt? Stuur ons een mailtje via [email protected].

Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet. Wat nu?

We nemen contact met je op per e-mail als een concert wordt uitgesteld / verplaatst. Je hebt sowieso recht op restitutie van het volledige aankoopbedrag als je op de nieuwe datum niet kunt. Wil je een restitutie aanvragen, stuur dan een e-mail naar tickets[at]nieuwenor.nl waarin je het concert vermeldt; we storten direct het aankoopbedrag terug.

Ik heb kaarten, maar ik kan bij nader inzien niet komen. Wat nu?

In veel gevallen kunnen we kaarten niet terugnemen. Een ticket is een vrijetijdsproduct. Ten aanzien van deze producten is bepaald dat ze niet geretourneerd kunnen worden. De koop en verkoop van tickets valt onder de uitzonderingsbepaling als opgenomen in artikel 6:230p sub e BW die betrekking heeft op vrijetijdsproducten. Je kunt dit nalezen op de website van de Consumenten Autoriteit. Alleen bij afgelaste concerten of voorstellingen krijg je de volledige kosten (incl. de servicekosten!) van je ticket retour."

We adviseren je het ticket aanbieden aan anderen geïnteresseerde(n). Doe dat via Ticketswap en post de link in het Facebook-evenement waar je andere geïnteresseerden in het evenement vindt. Ons ticketsysteem Eventix werkt samen met Ticketswap en zorgt ervoor dat er een nieuw ticket wordt uitgegeven en jouw ticket wordt ongeldig gemaakt. Door(ver)kopen is op eigen risico. Let op: je mag een ticket alleen doorverkopen tegen de prijs op het ticket (+maximaal 20%).

Bij verhindering door overmacht (ziekte, ongeval, familieomstandigheden, e.d.) verzoeken wij je contact met ons op te nemen en zoeken we een passende oplossing. Doe dit - indien mogelijk - minimaal 24 uur voor het concert.

Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?

We nemen contact met je op per e-mail als een concert definitief is afgelast en er geen vervangende datum komt. Je hebt recht op restitutie van het volledige aankoopbedrag. Dit gaat altijd via het kanaal waar je je ticket hebt gekocht. Heb je online je bestelling gedaan via www.nieuwenor.nl, hoef je niks te doen en wordt het aankoopbedrag automatisch teruggestort. Heb je het ticket bij een voorverkoopadres of externe ticketpartner gekocht, krijg je ook op die plek je ticket terug.

Welke algemene (bezoekers)voorwaarden hanteren jullie?

Poppodium NIEUWE NOR hanteert de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de Vereniging van Nederlandse Poppodia en Festivals (VNPF). Deze kun je hier inzien.

English version of General Visitors' Conditions here

Meld je aan voor de nieuwsbrief En maak elke maand kans op gratis tickets
Nieuwe Nor maakt gebruik van cookies

Om NieuweNor.nl goed te laten werken maken we gebruik van functionele cookies. Geef je toestemming voor alle cookies, dan worden er mogelijk ook cookies van derden gebruikt. Deze maken het o.a. mogelijk om Youtube video's en Spotify playlists te tonen bij jouw favoriete artiesten. Lees hier alles over cookies op NieuweNor.nl

Alleen functionele cookies
Akkoord met alle cookies