Bereikbaarheid - Ticketinfo - Toegankelijkheid - Veilig Uitgaan - Lockers - Overig
Bewaar je jas, tas en andere waardevolle spullen in een van onze lockers. Deze lockers zijn van te voren online te reserveren of ter plekke via een terminal (PIN-only) in de entree.
De kosten voor gebruik van een locker zijn 3 euro voor de hele activiteit. De locker is de hele avond toegankelijk via een persoonlijke code. Lockers hebben een formaat van 23 x 27 x 40 cm.
Jassen/tassen zijn niet toegestaan in de zalen. Poppodium Nieuwe Nor beschikt niet over een garderobe.
Reserveer hier alvast je locker.
Koop je kaartje alléén via onze kanalen: er zijn malafide partijen op de markt die tickets voor te hoge prijzen aanbieden. Zie de campagne Weet Waar Je Koopt!
Online
We werken samen met ticketpartner Stager. Koop je e-tickets vooral online via onze website; op deze manier kunnen we je per e-mail op de hoogte houden van wijzigingen van het programma.
Voorverkoopadressen
Momenteel verkopen we tijdelijk geen tickets via voorverkoop-adressen.
Dagkassa
De dagkassa van poppodium NIEUWE NOR is alleen open tijdens concert- en dance-avonden vanaf het moment 'deur open'. De avondkassa-prijs is in de meeste gevallen hoger als de voorverkoopprijs en we kunnen niet verzekeren dat er aan de avondkassa nog tickets zijn. Bij de avondkassa is het helaas NIET mogelijk om voor alle concerten van concerten die volgen op de huidige datum een ticket tegen voorverkoopprijs te kopen.
Externe partijen
Voor bepaalde activiteiten werken we samen met externe partijen die bijvoorbeeld onze zaal huren en zelf hun kaartverkoop organiseren. Bekijk altijd de website van de organisatie voor hun officiële kanalen om er zeker van te zijn dat je niet te veel betaalt.
In de Nieuwe Nor betaal je volledig contactloos! Je kunt alleen met je bankpas (of smartphone) voor je drankje betalen. Wil je toch graag contant betalen? Dan zijn er opwaardeerpassen beschikbaar bij de dagkassa.
Nee, op dit moment accepteren wij de Podiumcadeaukaart (nog) niet.
Nee, helaas. We nemen, zowel telefonisch als per e-mail, geen reserveringen aan.
Als je je ticket via een van de verkoopkanalen van de Nieuwe Nor koopt, zitten de servicekosten in de prijs die we communiceren, mits je gebruik maakt van de gangbare betaalmethode iDeal. Maak je gebruik van creditcard of een andere betaalmethode, brengt dit extra kosten met zich mee.
Nee, dat hoeft niet! Zorg er wel voor dat je telefoon voldoende is opgeladen!
In uitzonderlijke gevallen is je betaling wel gelukt, maar ontvang je geen e-ticket. Check altijd eerst je spam-map. Ticket niet gevonden? Vul dan via deze link je mailadres in en Stager stuurt je alle tickets voor toekomstige evenementen op die met dat mailadres gekocht zijn.
Nog steeds niet gelukt? Stuur ons een mailtje via [email protected].
We nemen contact met je op per e-mail als een concert wordt uitgesteld / verplaatst. Je hebt sowieso recht op restitutie van het volledige aankoopbedrag als je op de nieuwe datum niet kunt. Wil je een restitutie aanvragen, stuur dan een e-mail naar tickets[at]nieuwenor.nl waarin je het concert vermeldt; we storten direct het aankoopbedrag terug.
In veel gevallen kunnen we kaarten niet terugnemen. Een ticket is een vrijetijdsproduct. Ten aanzien van deze producten is bepaald dat ze niet geretourneerd kunnen worden. De koop en verkoop van tickets valt onder de uitzonderingsbepaling als opgenomen in artikel 6:230p sub e BW die betrekking heeft op vrijetijdsproducten. Je kunt dit nalezen op de website van de Consumenten Autoriteit. Alleen bij afgelaste concerten of voorstellingen krijg je de volledige kosten (incl. de servicekosten!) van je ticket retour."
We adviseren je het ticket aan te bieden aan anderen geïnteresseerde(n). Doe dat via Ticketswap en post de link in het Facebook-evenement waar je andere geïnteresseerden in het evenement vindt. Ons ticketsysteem Stager werkt samen met Ticketswap en zorgt ervoor dat er een nieuw ticket wordt uitgegeven en jouw ticket wordt ongeldig gemaakt. Door(ver)kopen is op eigen risico. Let op: je mag een ticket alleen doorverkopen tegen de prijs op het ticket (+maximaal 20%).
Bij verhindering door overmacht (ziekte, ongeval, familieomstandigheden, e.d.) verzoeken wij je contact met ons op te nemen en zoeken we een passende oplossing. Doe dit - indien mogelijk - minimaal 24 uur voor het concert.
We nemen contact met je op per e-mail als een concert definitief is afgelast en er geen vervangende datum komt. Je hebt recht op restitutie van het volledige aankoopbedrag. Dit gaat altijd via het kanaal waar je je ticket hebt gekocht. Heb je online je bestelling gedaan via www.nieuwenor.nl, hoef je niks te doen en wordt het aankoopbedrag automatisch teruggestort. Heb je het ticket bij een voorverkoopadres of externe ticketpartner gekocht, krijg je ook op die plek je ticket terug.